English

Index
Kush jemi ne
Qėllimet e Forumit
Pėr shtyp
Aktivitete

Raporto raste diskriminimi

Anėtarėsohu nė forum

 

Pėrgjigje
 

FMSH: Miranda Vickers gabon mbi Islamin nė Shqipėri

 

13 - nentor - 2008

Forumi Musliman i Shqipėrisė ka lexuar me interes punimin e znj. Miranda Vickers me titull “Islam in Albania” tė botuar nė mars 2008 pėr Grupin e Kėrkimeve dhe Vlerėsimeve tė Pėrparuara (Advanced Research and Assessment Group) tė Akademisė sė Mbrojtjes sė Mbretėrisė sė Bashkuar (Defence Academy of the United Kingdom).

Pas leximit tė raportit tė znj. Vickers, Forumi Musliman shpreh moskėnaqėsinė e tij me nivelin e punimit tė znj. Vickers. Forumi sheh me shqetėsim qė punimi i znj. Vickers ėshtė i mbushur me pėrgjithėsime dhe nė shumė raste edhe me thashetheme tė cilat ia ulin vlerat njė punimi akademik, tė cilin znj. Vickers pretendon tė ketė bėrė.

Nė shkrimin e znj. Vickers shumė fjali dhe paragrafė tregojnė qė ajo e pėrgjithėson dhe tejthjeshtėzon situatėn e Islamit nė Shqipėri, dhe duket qė nuk njeh mirė komunitetin e muslimanėve shqiptarė dhe nė shumė raste nėpėrmjet pėrgjithėsimeve, nxit frikė dhe islamofobi ndaj muslimanėve. Nė disa raste si nė faqen 2 tė punimit[1] znj. Vickers pretendon se shqiptarėt e rrėzuan komunizmin pėr tė pėrqafuar vetėm  perėndimin dhe jo fenė Islame. Ajo injoron vėrshimin masiv tė shqiptarėve drejt fesė siē janė hapja e kishave dhe xhamive nė tė gjithė vendin dhe nisja e mėsimit tė fesė nga ana e shqiptarėve pas rėnies sė komunizmit.

Fjalitė qė ajo pėrmend nė shkrimin e saj, tė lėnė tė kuptosh sikur shqiptarėt e kanė refuzuar Islamin kur ajo pėrmend fjalinė “Towards Europe or Islam.” Ky ėshtė njė shembull shumė thjeshtėzues dhe pėrjashtues, i cili nuk merr parasysh ndjenjat e muslimanėve shqiptarė por merr pėr referencė vetėm islamofobėt nė Shqipėri, tė cilėt nuk duan tė shohin Shqipėrinė as me muslimanė, as nė Organizatėn e Konferencės Islamike dhe as qė te kėtė lidhje me botėn arabe.

Nė shkrimin nė fjalė znj. Vickers jep disa fakte qe do te ēudisnin ēdo studiues serioz tė feve nė Shqipėri. Kėshtu nė njė vend, dhe pa dhėnė asnjė referencė ajo pretendon, se misionarėt muslimanė paguajnė femijė pėr tė shkuar nė xhami.[2] Nė njė vend tjetėr znj. Vickers, kryetarin e Komunitetit Musliman tė Shqipėrisė e quan “Kryemyfti” apo “Chief Mufti Selim Muca” ndėrkohė qė kėtė post e ushtron Hafiz Shaban Saliu. Nė njė vend tjetėr ajo pretendon qė xhemati Ahmedi i cili ka njė xhami nė Tiranė, por shihet si jo-musliman nga muslimanėt, sipas saj ėshtė “njė sekt shumė strikt Musliman nga Kashmiri”[3] Ndėrsa nė njė vend tjetėr ajo pretendon se njė studiues qė shkruan pėr ēėshtjet e muslimanėve nė Shqipėri, ėshtė edukuar nė medresetė e Malajzisė, nė njė kohė qė ai nuk ėshtė edukuar nė asnjė medrese nė jetėn e tij.

Nė faqen 3 tė punimit[4] znj. Vickers pretendon se qė nga vitet 1990, disa mijėra shqiptarė kanė shkuar nė vendet arabe dhe aziatike dhe si rrjedhojė kanė sjellė njė version ndryshe tė Islamit nga ai hanefi nė Shqipėri. Por ajo nuk jep asnjė referencė pėr kėtė pretendim kaq tė madh. Miti i Islamit arab tė cilin znj. Vickers e trajton si tė keqin– kundėr – Islamit shqiptar qė shumė islamofobė kanė krijuar nė Shqipėrinė e viteve tė fundit[5] duket se ėshtė tema kryesore e punimit tė znj. Vickers. Nė faqen 2 tė punimit tė saj autorja tregon se nė Shqipėri me hapjen e vendit ndaj botės sė lirė, erdhi edhe lindja e Islamit Arab, thua se Islami qė muslimanėt praktikojnė sot nė Shqipėri dhe nė tė gjithė botėn ta ketė origjinėn nga Hėna dhe jo nga Meka. Mė tej Vickers pretendon se muslimanėt nė Shqipėri kėrcėnohen nga fundamentalistėt tė cilėt po penetrojnė nė vend nėpėrmjet trajnimit tė imamėve dhe literaturės.[6] Por ajo dėshton tė tregojė persekutimin qė ka ndodhur dhe ndodh kundėr muslimanėve, arabėve dhe shumė OJQ-ve muslimane nė Shqipėri nė kėto vitet e fundit, sidomos pas ngjarjeve tragjike tė 11 Shtatorit.

Mė tej Vickers pretendon qė nė Shqipėri, si pasojė e ardhjes sė “Islamit arab” janė krijuar dy grupe rivale brenda Komunitetit Musliman tė Shqipėrisė, tė cilėt ndahen nė selefistėt dhe hanefitė, ku tė parėt tregohen si radikalė, jo-modernistė ndėrsa tė fundit si tė moderuar. Sipas autores, selefistėt janė problem jo vetėm pėr muslimanėt sunitė nė Shqipėri, por edhe pėr bektashitė dhe shikohen edhe si terroristė potencialė.[7]

Mitin e kėrcėnimit selefi, Vickersi e lidh edhe me vrasjen e Salih Tivarit ish-sekretarit tė pėrgjithshėm tė Komunitetit Musliman tė Shqipėrisė. Edhe pse deri me sot nuk dihet se kush e ka vrarė Tivarin dhe se nė shtypin shqiptar ėshtė aluduar nė shumė raste qė ai mund tė jetė vrarė nga Mafia shqiptare, Vickers kėmbėngul se ai ishte kėrcėnuar nga njerėz tė shkolluar nė medresetė e Arabisė Saudite dhe Malajzisė, pasi Vickers beson se Tivari paska kėrkuar qė tė reduktojė numrin e pesė faljeve ditore dhe tė lutjeve tė xhenazesė qė bėjnė muslimanėt. Megjithatė edhe kėtu znj. Vickers nuk jep asnjė referencė tė besueshme pėrveē se njė artikull pa autor dhe amatoresk tė revistės Klan dhe dėshton tė tregojė sesi teoria konspirative nė fjalė funksiononte.[8]

Rrėfimi i znj. Vickers bėhet edhe mė intrigues kur ajo pretendon qė muslimanė tė edukuar nė medresetė e huaja tė dominuara nga shkolla selefite deshėn qė tė ndryshojnė ritualet e faljes brenda KMSH-sė (thua se muslimanėt shqiptarė nuk falen si arabėt dhe Kuranin nuk e lexojnė nė gjuhėn arabe!). Sipas Vickersit selefistėt janė mundur nė pėrpjekjet e tyre pėr tė selefizuar KMSH-nė nga elementėt e moderuar.[9] Por edhe kėtu znj. Vickers dėshton qė tė tregojė referenca pėr tė ilustruar tregimin e saj.

Duke u mbėshtetur nė thashethemet e njė njeriu tė diskredituar nga komuniteti i muslimanėve nė Shqipėri, z. Ilir Kulla, i cili nga shumė muslimanė ėshtė denoncuar mediatikisht si njeri i aferave tė dyshimta tė kryeministrit Nano,[10] Miranda Vickers pretendon qė dėshtimi i selefistėve pėr tė ndryshuar statutin e KMSH-sė, ēoi kėta tė fundit qė tė kėrcėnojnė drejtorin e Komitetit tė Kulteve, Ilir Kulla dhe kryetarin e KMSH-sė, Selim Muēa.[11] Megjithatė edhe kėtu rrėfimi i znj. Vickers ėshtė i pasaktė, pasi z. Kulla dhe Selim Muēa nuk u kėrcėnuan nga anjė musliman. Selim Muēa pėrgėnjeshtroi lajmin e rremė qė Ilir Kulla pėrhapi nė shtyp dhe qė Vickers beson si tė vėrtetė – sikur ishte kėrcėnuar nga muslimanėt. Ilir Kulla e pėrdori lajmin e rremė pėr kėrcėnim pėr tė justifikuar dorėheqjen nga posti i tij pasi qeveria Nano ra nga pushteti. Ilir Kulla ėshtė denoncuar nga Forumi Musliman i Shqipėrisė si thyes i laicitetit nė Shqipėri mė datė 3 / 06 / 2005 kur ky kėrkoi qė Feja Islame nė Shqipėri tė kontrollohet nga shteti.[12] Forumi Musliman i Shqipėrisė ka denoncuar Ilir Kullėn nė datė 24 / 09 / 2005 edhe pėr shantazhin qė ai i bėri imamėve tė Tiranės duke i marrė nėpėr stacione tė policisė, pasi ky pretendoi se ata e kishin kėrcėnuar. FMSH ka denoncuar edhe presionet qė Ilir Kulla bėri kundėr muftiut tė Tiranės,[13] i cili u kėrcėnua mė herėt me vdekje nga njė nga bosėt e ndėrtimeve nė Shqipėri pasi refuzoi tė shesė pronat vakėf tė KMSH-sė ndaj ndėrtuesit nė fjalė.[14]

Megjithė kėto denoncime tė njėpasnjėshme qė Forumi Musliman i Shqipėrisė i ka bėrė shpifjeve tė Ilir Kullės dhe mafies sė ndėrtimeve nė Shqipėri, znj. Vickers nė punimin e saj pretendon qė Forumi Musliman i Shqipėrisė ėshtė njė organizatė fetare, themeluar pėr tė rivalizuar Komunitetin Musliman tė Shqipėrisė. Pėr habinė e FMSH-sė znj. Vickers e rrėfen FMSH-nė si organizatė selefiste.[15] Ėshtė mjaft interesant fakti qė i pari, qė ka hapur gėnjeshtrėn e themelimit tė FMSH-sė si organizate ekstremiste ishte shtypi serb, i prirur siē dihet pėr ta paraqitur Islamin nė Shqipėri si mundėsi potenciale pėr terrorizėm islamik, duke minuar kėshtu politikėn pro-shqiptare tė amerikanėve dhe treguar shqiptarėt si ekstremistė islamikė. Nėse znj. Vickers nuk ka patur rastin tė lexojė shtypin shqiptar ku FMSH i ėshtė pėrgjigjur Ilir Kullės dhe ka shpjeguar qė FMSH nuk ėshtė organizatė fetare (shiko Gazeta Panorama, datė 25-09-05)[16] ne e kėshillojmė atė qė tė konsultojė tė paktėn faqet e FMSH-sė online ku Forumi ynė tregon qė:

Forumi Musliman i Shqipėrisė ėshtė njė organizatė e shoqėrisė civile, qėllimet e tė cilės janė:

 a) tė mbledhė rreth saj shqiptarė muslimanė (syni, bektashi dhe tė sekteve tė tjera) pėr tė luftuar islamofobinė, ksenofobinė dhe racizmin nė Shqipėri.

b)  FMSH nuk synon nė asnjė mėnyrė tė rivalizojė KMSH-nė, Kryegjyshatėn Botėrore Bektashiane dhe sektet e tjera Islame nė Shqipėri, nė punėt dhe praktikat e tyre fetare

c) FMSH ėshtė dhe mbetet njė organizatė qytetare, qėllimi kryesor i tė cilės ėshtė mbrojtja e tė drejtave tė njeriut dhe besimit nė pėrputhje me kartat dhe konventat ndėrkombėtare, nė tė cilat aderon Republika e Shqipėrisė.[17]

Pra FMSH nė kundėrshtim me mendimin e znj. Vickers nuk ėshtė organizatė fetare siē ajo e portretizon, por ėshtė njė organizatė e shoqėrisė civile, qėllimi i tė cilės ėshtė tė mbrojė imazhin historik, kulturor dhe politik te islamit nė Shqipėri.

FMSH ėshtė themeluar si pasojė e nevojės se domosdoshme pėr muslimanėt shqiptarė pėr t’u pėrballur me atė qe Forumi ka karakterizuar si "njė terror i vėrtetė mediatik", qė vepronte prej vitesh si nė Shqiperi ashtu dhe ne Kosovė, kundėr Islamit dhe muslimanėve, shpesh i sponsorizuar fuqishėm nga qarqe islamofobe nėn petkun e “evropeistėve”.[18]

Reagimet e Forumit Musliman tė Shqipėrisė nė mbrojtje tė Islamit kanė gjetur pasqyrim tė gjerė nė shtypin dhe mediat televizive nė Shqipėri. Si rezultat i luftės sė Forumit pėr ti dhėnė fund islamofobisė, vėmė re qė nė Shqipėri dhe nė Kosovė mediat kanė nisur tė jenė mė tė kujdesshme qė tė mos fyejnė muslimanėt shqiptarė siē bėnin disa vite mė parė.

Me qėllim qė muslimanėt e Shqipėrisė dhe tė Kosovės tė ndjehen pjesė e kontinentit tonė tė pėrbashkėt evropian dhe qė Evropa tė mos monopolizohet nė mendjet shqiptare si ‘pronė vetėm e Krishterė’, Forumi Musliman i Shqipėrisė ėshtė kujdesur qė t’i bėjė me dije opinionit publik shqiptar qė integrimi i trojeve etnike shqiptare nė BE nuk ėshtė nė kundėrshtim me shpresat e muslimanėve pėr ushtrimin e lirė tė fesė sė tyre. Njė shembull i qartė pėr kėtė ėshtė edhe zhvillimi i simpoziumit kombėtar me temė “Integrimi i shqiptarėve nė Evropė dhe vlerat qė Islami pėrcjell nė kėtė integrim”, i organizuar nė qytetin e Kavajės, nė shkurt 2008, nė tė cilin morėn pjesė studiues tė shquar nga Shqipėria, Kosova, Maqedonia dhe Mali i Zi.

Pėr sa mė sipėr ne jemi tė mendimit qė konkluzionet e znj.Vickers mbi gjendjen e Islamit nė Shqipėri, ku sipas saj ekstremistėt po mundohen tė imponojnė njė Islam tė ashpėr, sipas versionit arab i cili sfidon Islamin Hanefi dhe tarikatet e Shqipėrisė[19] , janė tė gabuara dhe tė mbėshtetura nė lajme histerike tė prodhuara gjatė kohės sė qeverisė Nano nė Shqipėri.

Forumi Musliman i Shqipėrisė mendon se ligjėrimi i znj. Vickers vuan nga pasaktėsitė e shumta tė studiueses nė fjalė. Nė shumicėn e rasteve ai ėshtė i mbėshtetur nė lajme tė rreme qė pėrhapeshin nė kohėn e qeverisė Nano si pasojė e lojėrave politiko-fetare tė qeverisė sė asaj kohe dhe histerisė mediatike anti-islame qė qeveria socialiste orkestroi.[ 20]

Forumi Musliman i Shqipėrisė ėshtė i mendimit qė znj. Vickers nėse do tė jetė e paanshme nė punimet e saj duhet tė konsultojė tė gjithė lajmet qė janė prodhuar mbi Islamin nė Shqipėri dhe nė veēanti reagimet e muslimanėve kundrejt shpifjeve te qarqeve islamofobe. Vetėm duke konsultuar tė gjithė burimet, znj. Vickers do tė jetė e aftė qė tė prodhojė njė studim thelbėsor mbi Islamin nė vendin tonė.

Pėr sa mė lartė ne i sugjerojmė Grupit Kėrkimor dhe Vlerėsues (Advanced Research and Assessment Group) tė Akademisė sė Mbrojtjes sė Mbretėrisė sė Bashkuar (Defence Academy of the United Kingdom) qė shkrimin e znj. Vickers ta shohi me sy kritik, pasi frikėsohemi se shkrimet e pasakta mund tė ēojnė nė pėrpilimin e politikave tė gabuara nga institucionet pėrkatėse. Ne duam gjithashtu qė tė sigurojmė opinion publik ndėrkombėtar qė muslimanėt e Shqipėrisė edhe pse Zotit tė tyre i falen nė gjuhėn arabe dhe tė drejtuar nga Meka, ata, ngelen qytetarė tė bindur dhe respektues tė principeve moderne tė demokracisė dhe tė drejtave tė njeriut qė Evropa e Bashkuar beson sot. Muslimanėt e Shqipėrisė besojnė dhe kanė nevojė tė madhe pėr demokracinė dhe tė drejtat e njeriut qė kontinenti ynė i pėrbashkėt ka ndėrtuar ndėr vite.

 

Referenca:

[1] Citime nga shkrimi “Islam in Albania”:

“Following the end of the one-party state and the coming to power of the Democratic Party in March 1992, several Arab countries showed an interest in development opportunities in the country. Albanians, however, expected an immediate rush of American and European investment in their country. When this failed to materialise, the slogan “Towards Europe or Islam” began to appear in media discussions. Yet even though Albanians believed then that the West had turned its back on Albania, they were alarmed by the decision in December 1992 of the then newly-elected President Sali Berisha that the country should become a full member of the Organisation of the Islamic Conference (OIC). The decision had been made hurriedly without consulting parliament and many Albanians were worried that the move would align Albania closer to the Islamic world. Nevertheless, for a country in such desperate economic straits, at the time it appeared a logical move in order to provide an alternative source of potential aid and investment. Thus began the involvement of Arab-Islam in Albania.” fq. 2

[2] “In many northern towns and villages children are being paid to attend mosques, in much the same manner as Christian missionaries tried to bribe Albanian children into attending churches in the early 1990s by offering them sweets and cans of Coca Cola.” fq. 2

[3] “For example, an organization based on the outskirts of Tirana is run by a very strict Muslim sect from Kashmir called Xhemati Ahmadije, and has lately become very active amongst the Muslim community in the suburbs of Tirana.” Fq. 10

[4] “Since the mid-1990s thousands of young Sunni Muslim Albanians have travelled to Arab and Asian countries on educational scholarships, with many returning to Albania embracing different religious schools other than the Hanefi, which is traditionally predominant in the Balkans.” fq. 3

[5] Shiko: Olsi Jazexhi, The Political Exploitation of Islamophobia in post–communist Albania, Islamophobia Conference, Istanbul, December 2007

[6] “Fundamentalist missionaries are making inroads amongst Albania’s Muslims mainly in two areas: training of imams and the distribution of religious literature. This reflects serious shortcomings in the resources and activities of the established Albanian Muslim community, which has trouble financing the training of imams, forcing many go abroad for their religious education where they are often exposed to fundamentalist teachings.” fq. 3

[7] “There are two rival groups within Albania’s Sunni Muslim Community, founded in Tirana in 1924, which is a loose informal representative body of the country’s active mosques. The Selefi faction is an anti-modernist puritanical school, which promotes a strict traditional interpretation of Islamic doctrine, whilst the Hanefi school advocates a more traditional liberal interpretation of Islam. During the past few years there has developed an emerging conflict between older supporters of the Hanefi, and younger men who have returned from religious education in increasingly radical Islamic environments, and are supporters of the far less tolerant and more radical Selefi school of Islam. This has caused particular concern for members of Albania’s Bektashi community practising the most liberal form of Islam, which has put them in direct confrontation with Selefi supporters. Although still relatively few in number, these young men are treated with suspicion by the older community because they are perceived as "potential terrorists", who are bringing unwanted and unnecessary attention upon Albania’s Muslim Community. Fq. 3

[8] “Sali Tivari’s relatively radical ideas aimed at introducing a new spirit of moderation into Albanian Islam, had become the focus of much criticism in the weeks leading up to his murder. Tivari had spoken publicly about reducing the number of the five obligatory daily prayers and shortening the very lengthy rituals during funerals. These ideas had won him many enemies amongst Albania’s Sunni Muslim community. Apparently, just days before his death, Tivari had been threatened by a number of young men, mainly graduates from madrasas in Saudi Arabia and Malaysia, who were striving to establish a puritanical form of Islam in Albania. Representatives of this faction, adherents of the Selefi sect, had been persistently trying to gain leading positions within the Muslim Community.” Fq. 5

[9] “The following May, the General Council of the Albanian Islamic Community voted to adopt a new name – the Albanian Muslim Community (AMC) – with the view that the new name was more comprehensive. At the same time, an attempt by young Muslims educated in foreign madrasas in which the Selefi school is predominant, to introduce a proposal to change religious rituals within the Muslim community was defeated by moderate elements. The proposal was to change the meddh’bei (the direction of thought of a man well versed in Islamic religious rites), from the traditional Hanefi school to the more radical Selefi. Article 2 of the Constitution of the Muslim Community clearly stipulates that the Hanefi line is in the Albanian tradition. The Hanefi meddh’bei has existed for centuries amongst Albania’s Muslims, whereas the Selefi became known in Albania only since 1991 when Islamic clerics and associations began arriving in the country following the end of the one-party state.” Fq. 6

[10] Shiko intervisten e anetarit tė ndertit tė Xhamisė Mbret nė Elbasan, Faik Cota dhėnė pėr News 24, Shtator 2005

[11] “However, the decision by the General Council to reject the proposed changes in its statute angered some members of the Selefist faction, who vented their frustration by issuing death threats against AMC Chairman, Selim Muca and the then director of the State Committee of Cults, Ilir Kulla. It appeared almost certain that the cause of these threats was the public stance of Muca and Kulla against the extremist current within the Muslim community. In several televised debates, Kulla had repeated his growing concerns at the penetration of the Muslim Community by radical elements. At the beginning of June 2005, leaflets were distributed in three Tirana mosques demanding that both Muca and Kulla abandon their opposition to the proposal to change the meddh’bei from Hanefi to Selefi. Muca received direct threats by people asking him to reconsider his stance against changes to the statute. Meanwhile, Kulla received anonymous phone calls and threatening messages on the internet.18 The death threats resulted in the anti-terrorist branch of the Tirana police providing armed protection to both Muca and Kulla.” Fq. 7

[12] Shiko: FMSH, Deklaratė pėr Shtyp, 3/6/2005. Online:
 
http://www.forumimusliman.org/pershtyp1.html

[13] Shiko: FMSH, Deklaratė pėr Shtyp, 24/09/2005.
Online:  http://www.forumimusliman.org/pershtyp4.html  

[14] Shiko: Gazeta TemA, 14 janar 2005, Kercenohet Myftiu i Tiranes

[15] “Just a month later a new religious organization – the Muslim Forum of Albania - was established in the northern city of Shkoder. The emergence of a new parallel organisation intended to rival the AMC), appeared to be in direct response to the AMC’s rejection of the request to change the meddh’bei. An indication of the level of support for this fundamental break with traditional Albanian Muslim values was witnessed by those attending the founding ceremony of the Shkoder branch which included at least three prominent imams of the city, including the imam of the Great Mosque and several representatives of the AMC in this area.”  Fq. 7

[16] Shiko: http://www.forumimusliman.org/panorama25-09-05.gif

[17] Shiko: FMSH, Deklaratė pėr Shtyp, 14/06/2005.
Online:  http://www.forumimusliman.org/pershtyp4.html  

[18] Shiko :Gazeta “Korrieri”, 10 Gusht 2005, “Feja Islame perballe terrorit mediatik”.

[19] “Under the pretext of working towards the internationalisation of Islam, extremists aim to impose a rigid, primarily Arab version of Islam onto Albanian Muslims. If their aim is the “purification of Sunni Islam”, then Albania with its combination of Hanefi Islam and numerous Tarikat brotherhoods represents an irresistible challenge.” Fq. 10

[20] Mbi histerine e Partise Socialiste me Islamin shiko:

Rajwantee Lakshman-Lepain, Albanian Islam – Development and Disruptions in KARL KASER FRANK KRESSING (2002), Albania – A country in transitin Aspects of changing identities in a south-east European country, Baden-Baden: Nomos-Verlag.

Citim: When Fatos Nano came to power after the elections of June 1997, he filled government positions with southern Orthodox and Greek Albanians. He developed close contacts with Greece which were not approved of by a large part of the non-Orthodox population. He was criticised for reacting slowly to the Kosovars’ suffering. At the same time he launched a hysterical anti-Muslim campaign against foreign Muslim countries.

 

_______________________________________________________

Njoftim pėr editorėt:

Forumi Musliman i Shqipėrisė ėshtė njė organizatė e shoqėrisė civile, qėllimi i tė cilės ėshtė tė luftojė racizmin, islamofobinė dhe ksenofobinė.

Pėr shumė informacion vizitoni sajtin tonė: www.forumimusliman.org

Kush jemi ne | Qėllimet e Forumit | Deklarata pėr shtyp | Foto nga Aktivitetet| Kontakt | ForumMail

Forumi Musliman i Shqipėrisė,
Rruga Llazi Miho, Pallati 5, Apartamenti 17, Kombinat, Tirana, Albania, Email: info@forumimusliman.org